زن‌ها می‌توانند از عهده هر کاری برآیند. به نظرمی رسد این اعتقاد باید مانند یک میراث ازwomen management مادران به دختران انتقال یابد.

زنان باید به این نکته پی ببرند که خود مسئول زندگی خویش هستند و می توانند به بهترین صورت ممکن از زندگی خود بهره ببرند. حتی زمانی که به بهترین نحو ممکن به مسئولیتهای زندگی می پردازند قادرند نقش‌های اجتماعی مناسب را پذیرا شده و از عهده ایفای آن برآیند.

زنان باید ابتدا خود و توانائی‌های را بشناسند و سپس زمینه شناختشان را برای دیگران ایجاد کنند تا مانند فردی ماهر در میدان‌های کاری و مدیریتی افتخار بیافرینند.

با وجود اینکه تعداد زنان در نیروی کار رو به افزایش است اما پیشرفت آنها در مشاغل مدیریتی محسوس نبوده است و این در حالی است که تحقیقات انجام شده برای شناخت برتری مردان در مدیریت وجه تمایزی را برای مدیر بودن انحصاری مردان قائل نیست.